Page content

Comment Section

10 reacties op “Linkedin account opheffen


Door luuk hooijmaijers op 12 oktober 2016

Krijgen mijn contacten een bericht van het feit dat ik mjjn account opzeg ?


Door Maaike Gulden op 12 oktober 2016

Nee je contacten krijgen er geen specifiek bericht van dat je jouw account opzegt. Maar ik ben wel benieuwd waarom je jouw account wil opzeggen?


Door Agnes op 3 oktober 2018

in verband met ernstige ziekte wil ik mijn account definitief verwijderen



Door Karin op 28 oktober 2018

Help! Ik dacht dat ik mijn account opgeheven had maar dat is niet zo. Nu kan ik er niet meer in. Weet mijn email en wachtwoord niet meer. Maar ik wil account opheffen! Hoe moet dit? Meierijstad. Hoop dat ik antwoord krijg!


Door Maaike Gulden op 28 oktober 2018

Hoi Karin,

Ik heb geprobeerd om je een email te sturen maar die kwam niet aan dus dan maar via deze weg. Helaas kan ik je niet helpen als je geen email meer weet (of een vermoeden hebt) waarmee email je je Linkedin account hebt aangemaakt. Misschien dat je hier wat aan hebt:
https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/1501

Succes! Maaike


Door Koen op 17 november 2018

Hallo,
ik wil tevens mijn account sluiten omdat LinkedIn mij een abonnement aan mijn laars heeft gelapt. Ik weet niet hoe ik hier van af geraak. Mails aan LinkedIn blijven onbeantwoord. Vandaar deze drastische beslissing. Indien ik dit niet opgelost krijg kan ik niet anders dan een klacht indienen bij de overheid of kredietkaart laten blokkeren. Wanneer ik klik op account sluiten, krijg ik een melding dat dit niet kan en verwijst men me door naar bepaalde computerinstellingen die ik niet terug vind. Hopelijk kunnen julie mij helpen?


Door Maaike Gulden op 19 november 2018

Wat vervelend, Koen. Helaas kan ik je hier niet mee helpen. Ik werk niet bij Linkedin. Sterkte hiermee!


Door Sofie op 17 maart 2019

Mijn identiteit is gestolen op LinkedIn en mijn contacten krijgen vervelende e-mails. Ik heb LinkedIn benaderd en krijg een standaard reactie terug. Zij doen dus niks. De ‘dief’ heeft mijn email, password en foto gewijzigd en ik kan niks meer met mijn account. Kan ik mijn profiel zelf alsnog verwijderen?


Door Maaike Gulden op 17 maart 2019

Wat vervelend!! Helaas kan ik je daar niet meehelpen dus zou nogmaals bij Linkedin aan de bel trekken.

Plaats een reactie


*