10 Redenen om de Content Workshop #2020gepland te volgen
10 Redenen om de Content Workshop #2020gepland te volgen
30 december 2019 
5 min. leestijd

10 Redenen om de Content Workshop #2020gepland te volgen

Vind je het lastig om te bedenken wat je nu weer kunt posten op social media of je blog? Of maak je wel content, maar doe je dit niet consistent en levert je dit nauwelijks klanten op? Heb je behoefte aan een duidelijk plan of systeem waardoor je met gemak krachtige content maakt die je wel kliks en klanten oplevert? In dit artikel 10 redenen om de content workshop #2020gepland te volgen.

Maak in 1 dag je content plan voor 2020

Een congres of workshop is één van de beste dingen die je kunt doen voor je bedrijf én voor jezelf. Je neemt even een break van je dagelijkse routine en investeert in je persoonlijke ontwikkeling als ondernemer.

Hierdoor kun je weer nieuwe inspiratie en relaties opdoen waardoor jij je investering dubbel en dwars terug verdient.

Maar beslissen welk conferentie of workshop kan een uitdaging zijn. Natuurlijk moet je nadenken over de prijs en het kost tijd. Wil jij in één dag je content plan maken voor 2020? Content delen is de nieuwe manier van marketing! Heb je behoefte aan een duidelijke structuur zodat je ook de juiste focus houdt die je veel tijd en stress bespaart, en je bovendien klanten oplevert.

Hier zijn 10 redenen waarom de Content Workshop #2020gepland een goede investering is.

1. Je leert hoe je volgers opbouwt op social media

…zodat je jouw ideale klanten aantrekt.

Het maakt niet uit of je 1-op-1 diensten, groepsprogramma’s of digitale producten verkoopt. Je hebt een online publiek nodig die groot genoeg is om je verkoopdoelen te halen. Als je loyale social media volgers hebt, betekent het dat je altijd een consistente stroom nieuwe klanten hebt. Je hoeft je dus geen zorgen meer te maken waar je volgende klant vandaan komt!

2. Je krijgt meer reacties op je social media posts

Is je Facebook pagina een ghost town? Krijg je nauwelijks reacties op je Instagram posts of Linkedin berichten? Als dit bekend klinkt dan verdien je waarschijnlijk niet genoeg geld (tenminste niet via social media). Bij de Content Workshop leer je hoe je meer social media volgers opbouwt en je content maakt die opvalt, content die mensen ook écht raakt en boeit, en die meer likes, reacties en shares oplevert.

Dit helpt je om je ideale klanten aan te trekken zonder dat je heel pusherig of verkoperig bent.

3. Je leert welke social media platformen je het beste inzet

Als je aantal volgers niet groeit of je krijgt amper reacties, dan is het goed om jezelf af te vragen: “ben ik überhaupt actief op het juiste platform?” Terwijl jij misschien wit vasthouden aan Facebook of LInkedin omdat je hier bekend mee bent of dit zo’n leuk platform vindt, dan betekent dat nog niet dat dit ook het juiste is voor je bedrijf.

Als je steeds hetzelfde blijft doen wat je altijd doet…dan krijg je ook exact dezelfde resultaten.

Daarom is het belangrijk om up-to-date te blijven met de verschillende social media ontwikkelingen (zelfs voor die platformen waar je nu al actief bent). Hierdoor weet je of je actief bent op de juiste kanalen, maar kun je deze ook op de juiste manier inzetten.

4. Je leert hoe je geld verdient met je zakelijke blog

Als je consistent blogt (c.q. vlogt of podcast) en je uren besteed om je content te maken, maar je dit geen geld oplevert, dan is dat frustrerend. In de Content Wokshop leer je hoe je krachtige content maakt die mensen wel willen lezen of bekijken, en die je uiteindelijk ook klanten oplevert. Als je nog geen blog (c.q. videoshow of podcast) hebt, leer je hoe je dit op een strategische manier doet zodat dit je veel tijd en geld bespaart.

5. Je krijgt persoonlijke feedback op je marketing

De Content Workshop #2020gepland is geen evenement waar je alleen maar praktische tips en tools krijgt waar je vervolgens thuis in je uppie mee aan de slag kunt. Je werkt je plan meteen uit en krijgt ook direct persoonlijke feedback op jouw marketing plan. We houden het opzettelijk klein (maximaal 14 deelnemers en 2 trainers) zodat iedereen voldoende persoonlijke aandacht krijgt en je ook al je vragen kunt stellen.

10 Redenen om de Content Workshop #2020gepland te volgen

6. Je krijgt structuur en focus

Met alle taken die je als ondernemer op je bordje hebt, is het fijn als je een concreet plan hebt. Dat schept duidelijkheid en geeft houvast. Bovendien leer je handige tips en tools waardoor je nog gemakkelijker content kunt maken wat je een hoop tijd en stress bespaart. Je investeert één dag om aan je marketingplan te werken zodat je daarna de rest van het jaar precies weet wat te posten.

Daardoor heb je de juiste focus om je doelen ook te realiseren en veel meer rust.

7. Je kunt sparren met gelijkgestemde ondernemers

Eventjes weg uit je dagelijks routine en tijd doorbrengen met gelijkgestemde ondernemers kan heel verhelderend werken. Je krijgt tijdens de workshop niet alleen een hoop praktische tips en nieuwe inspiratie, maar kunt ook sparren met gelijkgestemde ondernemers wat je weer nieuwe inzichten oplevert. Je ontmoet ondernemers waar je mee kunt sparren en misschien wel samenwerken in de toekomst.

8. Je krijgt hulp om te implementeren wat je leert

Bij de Content Workshop zit je niet alleen te luisteren, maar ga je ook echt aan de slag. Je krijgt praktische adviezen en waardevolle takeaways die zorgen voor de juiste focus. Je brengt het geleerde meteen in de praktijk zodat je ook naar huis gaat met een kant en klare content plan voor 2020 en je denkt na over je volgende stappen. En wat is er nu prettiger om dit plan uit te werken en de strategieën te implementeren als je direct feedback kunt vragen?

9. Je hebt een leuke tijd

De workshop vindt plaats op een mooie locatie en met een geweldige lunch. Hoe kan het ook anders in het bourgondische brabant? De hele dag wordt je in de watten gelegd en we sluiten af met een borrel. Natuurlijk zijn deze allemaal bij de prijs inbegrepen 😉 Dit is vaak waar de magie ontstaat. Onder het genot van een hapje en een drankje kun je nog even napraten en leer je de andere deelnemers en de trainers beter kennen (op een persoonlijk level) die je leuke samenwerkingen kan opleveren.

10. Je verdient meer geld

En last but not least: je verdient meer geld. Doordat je consistent en vol zelfvertrouwen komt opdagen op social media, maak jij jezelf online zichtbaar. Mensen leren je kennen en je bouwt snel vertrouwen op waardoor ze weten wat jij te bieden hebt en graag met je willen werken. Omdat jij waardevolle tips deelt waar zij wat aan hebben en wel op zo’n manier dat je mensen ook raakt en boeit.

Na deze workshop weet je hoe jij jezelf of je diensten subtiel kunt promoten, zonder pusherig of irritant te zijn.

Meer informatie over de Content Workshop #2020gepland

Als je jezelf echt zichtbaar wilt maken in 2020, op een consistente en strategische manier die je ook klanten oplevert. Dan is deze Content Workshop iets voor jou. Dit is een live workshop waarin je in een dag een content plan maakt zodat je precies weet wat voor soort content je gaat publiceren en waar: op social media, je blog, en in je e-mails.

Het kost je één dag, maar daarna bespaart je dit enorm veel tijd en stress. Dit plan geeft je houvast, een duidelijke structuur en de juiste focus. 

Meer informatie of aanmelden Content Workshop #2020gepland

Twijfel je nog of dit de juiste workshop voor je is? Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op.

Vind je dit interessant? Pin voor later!

Als je jezelf zichtbaar wilt maken in 2020 op een consistente en strategische manier die je ook klanten oplevert. Dan is deze live Content Workshop iets voor jou. Je maakt in 1 dag een content plan zodat je precies weet welke content je gaat publiceren en waar: op social media, je blog, en in je e-mails. Dit bespaart je enorm veel tijd en stress. Dit plan geeft houvast en de juiste focus | content plan | online marketing | online zichtbaarheid | social media tips | #contentplan #themarketingfactory #onlinemarketing

Over de schrijver
Ik help jou een succesvol online bedrijf opbouwen zodat je kunt ondernemen op jouw voorwaarden. Dat doe ik door praktische online marketing adviezen te geven die zorgen voor een constante stroom klanten. Die tips deel ik op een begrijpelijke manier zodat je het zelf kunt toepassen, zonder teveel gedoe.
Reactie plaatsen