Twitter lanceert self-service advertentieplatform
Twitter lanceert self-service advertentieplatform
05 september 2014 
1 min. leestijd

Twitter lanceert self-service advertentieplatform

Vanaf nu is een vrij toegankelijk self-service advertentieplatform beschikbaar voor alle kleine en middelgrote bedrijven in de Benelux. Het platform biedt bedrijven de mogelijkheid hun zichtbaarheid op Twitter te vergroten door campagnes te creëren, te meten en verder te optimaliseren.

In April 2013 werd Twitter’s advertentieplatform al opengesteld voor kleine en middelgrote bedrijven in de V.S. Sindsdien hebben duizenden bedrijven de campagnemogelijkheden op Twitter gebruikt om met bestaande en nieuwe klanten in gesprek te treden. Het self-service platform is erop gericht bedrijven aan de slag te helpen met de verschillende advertentiemogelijkheden van Twitter, zoals promoted Tweets en promoted accounts. Bedrijven in het MKB segment kunnen nu op eenvoudige wijze het bereik van hun campagnetweets optimaliseren.

Marc de Vries, Country Manager Twitter Benelux: “We hebben enorm uitgekeken naar de lancering van het online self-service platform. Het inzetten van de uitgelichte producten verhoogt het bereik op Twitter. Ook kleine en middelgrote bedrijven kunnen met behulp van dit self-service platform nu zeer gericht campagne voeren onder de door hun gekozen doelgroepen.”

Het self-service platform is vanaf vandaag te gebruiken via ads.twitter.com.

Kijk dan eens op deze pagina voor een handig overzicht met tips over Twitter.

Over de schrijver
Ik help jou een succesvol online bedrijf opbouwen zodat je kunt ondernemen op jouw voorwaarden. Dat doe ik door praktische online marketing adviezen te geven die zorgen voor een constante stroom klanten. Die tips deel ik op een begrijpelijke manier zodat je het zelf kunt toepassen, zonder teveel gedoe.
Reactie plaatsen