arrow_drop_up arrow_drop_down
Update over alle nieuwe social media en trends
14 september 2016 

Update over alle nieuwe social media en trends

Met je kledinglijn de Amerikaanse markt veroveren met de inzet van Instagram of de meest interactieve gemeente worden door de inzet van Snapchat? Dat is pure realiteit want het social media landschap veranderd. Instagram, Snapchat, Pinterest en livestreaming apps zoals Periscope en Facebook Live veroveren snel terrein.

En echt niet meer alleen onder jongeren, maar als volwaardige marketingkanalen. Organisaties zoals PSV, Vodafone, Spookrider, gemeentes en de NOS maken hier succesvol gebruik van. Wil jij alle social media trends en ontwikkelingen bijhouden? Op 29 september leer je tijdens Social Snacks in één dag hoe je de belangrijkste, nieuwe kanalen van dit moment strategisch inzet.

De toekomst van social media zit vooral in visuele content en (live)video

Ben je overdonderd door alle mogelijke social media kanalen? Want behalve Facebook, Twitter en LinkedIn komen er steeds meer social media kanalen bij. Instagram, Snapchat, Pinterest en Livestreaming apps veroveren snel terrein.

De populariteit van social media met foto- en videocontent groeit enorm. Het aantal Instagramgebruikers groeide vorig jaar met maar liefst 29 procent naar 1,8 miljoen. Meer dan een miljoen Nederlanders maken al gebruik van Snapchat. En Periscope had binnen 10 dagen al 1 miljoen gebruikers.

social-snacks-29-september-2016

Praktijkcases van PSV, Gemeente Almere en Spookrider

Spookrider verkoopt inmiddels een eigen kledinglijn in Amerika, met niets meer dan de inzet van Instagram. En Almere werd de meest interactieve gemeente op social media door onder andere Snapchat in te zetten. PSV fans kunnen via Periscope rechtstreeks vragen stellen aan hun favoriete voetballer.

Tijdens de social snack dag krijg je behalve praktische tips over Instagram, Snapchat, Pinterest en livestreaming apps, ook inspirerende cases hoe je deze social media kunt toepassen in jouw marketing- en communicatiemix. Er zijn praktijkcases van onder andere PSV, Gemeente Almere en start-up Spookrider. Ze vertellen jou in hoogsteigen persoon hoe zij deze nieuwe social media inzetten.

Social Snacks op 29 september bij Strijp-S in Eindhoven

Het maakt niet uit of je net start met een paar fans of dat je al een grote community hebt, want iedereen kan wel wat inspiratie gebruiken hoe je deze booming social media kanalen effectief inzet. Sprekers die ‘met de voeten in de klei staan’ gaan je voor in de trends en nieuwste ontwikkelingen, gecombineerd met herkenbare cases.

Dat geeft jou de juiste handvatten om hier je voordeel mee te doen. Social Snacks vindt plaats op donderdag 29 september van 10.00 tot 17.00 uur bij Strijp-S in Eindhoven.

Over de schrijver
Ik geef praktische online marketing en social media advies. Die tips deel ik op een begrijpelijke manier zodat je het stap-voor-stap zelf kunt toepassen, zonder technisch gedoe.
Reactie plaatsen