Hoe maak je een goed converterende weggever [ST033]

Wat ga je weggeven om een lijst op te bouwen? Een van de populairste manieren om je mailinglijst op te bouwen is een freebie of weggever aanbieden. Iets dat zo onweerstaanbaar is dat mensen bereid zijn om je hun e-mailadres te geven om dit te ontvangen. Zo’n weggever is onweerstaanbaar “lokaas” om het juiste publiek binnen te hengelen op je mailinglijst. Maar hoe maak je een goed converterende weggever?

Goed converterende weggever

Onthoud dat het belangrijkste doel van je e-maillijst is: relaties opbouwen met jouw ideale klanten om hopelijk uiteindelijk ook iets aan hen te verkopen. Wat verkoop je? Wie zijn jouw ideale klanten? Hoe kun je hen een voorproefje geven van jouw werk voordat ze klant bij je worden? Jouw freebie of weggever moet de juiste mensen aantrekken. Maar hoe maak je een klantmagneet die klanten aantrekt en niet alleen inschrijvingen? In deze podcast ontdek je hoe je een goed converterende weggever maakt.

Dit ga je leren in deze aflevering:

  • Hoe je een goed converterende weggever maakt.
  • Waar zo’n klantmagneet of weggever aan moet voldoen.
  • Voorbeelden van een goede weggever.

Genoemde Links

Interessante links

Wat nu doen?

Als je deze aflevering interessant vindt deel deze dan op social media.

Ben je al geabonneerd op mijn podcast? Zo niet dan wil ik je aanmoedigen omdat vandaag nog te doen zodat je geen aflevering hoeft te missen. Ik maak ook weleens bonus afleveringen en als je je niet geabonneerd hebt, is de kans groot dat je deze mist.

Subscribe:  Apple podcast |  Android podcast

Ik zou het ook leuk vinden als je een paar minuten neemt om een review te geven voor deze podcast op iTunes. Deze reviews helpen anderen om mijn podcast te vinden en zijn leuk voor mij om te lezen.  Klik hier om een review achter te laten, ga naar ‘Beoordelingen en recensies’ en klik vervolgens onderaan op ‘Schrijf een recensie’. Laat me weten wat je favoriete onderwerp van deze podcast is. Alvast bedankt.

Heb je vragen of feedback? Of suggesties voor een onderwerp? Mail naar info@themarketingfactory.nl of tweet naar @maaikegulden

 

Vind je dit interessant? Pin voor later!