Achter de schermen heb je keihard gewerkt aan een geweldig nieuw aanbod, misschien zelfs wel weken of maanden ;) Je weet dat jij met jouw kennis en ervaring je toekomstige klanten echt kunt helpen en een positieve impact op hun leven maken.
Enthousiast lanceer jij jouw aanbod waar jij veel tijd en liefde ingestopt hebt. En dan krijg je nada, niks, noppes of een handjevol mensen koopt.
De moed zakt je in de schoenen. Stiekem vind je dat online ondernemen soms best lastig. Je gaat twijfelen aan jezelf en vraagt je af:
Klaar om je omzet en zichtbaarheid een boost te geven met lanceringen? Waar wacht je nog op!
Dat je lancering wel een succes wordt zodat je het leven van je nieuwe klanten positief kunt veranderen.
Mensen niet afhaken omdat jij te pusherig bent maar staan te popelen om je aanbod te kopen.
Heb jij ook zo’n hekel aan verkopen? De meeste ondernemers hebben een hekel aan verkopen.
Logisch als je bedenkt dat je koude acquisitie moet doen en vervolgens de hele dag door een deksel op je neus krijgt. Niet echt een fijn gevoel.
Tijd om de magie van lanceringen te ontdekken. om je bereik en omzet een flinke boost te geven.
Je kunt zowel een bestaand als een nieuw product lanceren. Het gaat erom dat je op een strategische manier een product bij je doelgroep onder de aandacht brengt en deze op een geconcentreerd moment wilt verkopen, of dit nu een online cursus, groepsprogramma of ander mooi aanbod is.
Daarom ga ik je leren hoe je een strategisch lanceerplan maakt zodat je precies weet welke stappen je wanneer neemt om ook een succes van je lancering te maken.
Het lanceren van je aanbod is veel meer dan alleen een piek in je online verkopen. Het is een strategie die je merk zichtbaarheid geeft, betrokkenheid stimuleert, klantloyaliteit opbouwt en je bedrijf laat groeien.
Je werkt keihard aan je online zichtbaarheid. Je maakt geweldige content en besteedt veel tijd aan social media on nieuwe klanten aan te trekken. Maar het lijkt wel of niemand je content ziet, laat staan naar je website doorklikt terwijl je een mooi aanbod hebt waar je mensen echt mee kunt helpen.
Dat is vermoeiend en frustrerend.
Stel je voor dat jij een constante stroom bezoekers naar je website trekt die ook nog eens geïnteresseerd zijn in wat jij te bieden hebt? Ze klikken graag door naar je website en zijn geïnteresseerd in je content en aanbod.
Lanceren kan super spannend zijn, maar wel nuttig voor de groei van je bedrijf. En het maakt niet uit of je nu een online cursus, groepsprogramma of een ander aanbod lanceert.
Dit zorgt voor een enorme piek in je bereik, zichtbaarheid en omzet.
Je kunt zowel een bestaand als een nieuw product lanceren. Het gaat erom dat je op een strategische manier een product bij je doelgroep onder de aandacht brengt en deze op een geconcentreerd moment wilt verkopen, of dit nu een online cursus, groepsprogramma of ander mooi aanbod is.
Jouw lancering wordt een onvergetelijk succes omdat je weet wat je doet, wie je wilt bereiken en hoe je het slim aanpakt. Jij bent klaar om jouw droom van een succesvolle lancering werkelijkheid te maken!
Als er één ding belangrijk voor me is als ondernemer dan is het wel dat mijn bedrijf ook doordraait als ik zelf niet aan het werk ben.
Want niks is er leuker dan een melding krijgen dat ik weer iets verkocht hebt terwijl ik zelf lekker aan het sporten ben of aan het lunchen met een vriendin. Of om gevraagd te worden als spreker voor een publiek van mijn toekomstige droomklanten.
Dat is niet altijd zo geweest.
Toen ik voor mezelf begon, deed ik vooral veel interim klussen en gaf trainingen op locatie. Daar verdiende ik een aardige boterham mee maar ik werd er niet gelukkig. Ik crosste he hele land door en stond regelmatig in de file. Eenmaal thuis plofte ik moe en uitgeblust op de bank.
3 Jaar geleden gooide ik het roer volledig om en besloot mijn bedrijf meer online te runnen.
Ik heb zelf in amper 1 jaar tijd een succesvol online bedrijf opgebouwd en weet dus uit ervaring wat daar voor nodig is. Daar wil ik jou graag bij helpen!
Liefs, Maaike
Dinsdag 8 augustus
Tijd