Aanmelden Lijstgroei Versnellers

Bekijk direct deze training

Gratis Training: wel of geen Black Friday actie?

  • Het verrassende effect van Black Friday op de koopbereidheid van jouw klanten (ook al verkoop je geen fysieke producten).

  • De grootste fout die kennisondernemers maken met een Black Friday actie – en hoe jij ze slim omzeilt.

  • Hoe je bepaalt of jíj wel of geen actie moet doen (en waarom het soms beter is om níet mee te doen).

  • Waarom je op tijd wilt beginnen met het plannen van je Black Friday actie zodat klanten straks in november klaarstaan om te kopen.

Black Friday is niet zomaar een vrijdag...het is de Super Bowl onder de verkoopdagen.

Mensen zoeken actief naar mooie deals dus Black Friday is hét moment om te profiteren

van de koopdrift van jouw klanten en je omzet een boost te geven!

Vraag hieronder snel aan voor de training

Ik weet nog dat ik een paar jaar geleden in november ineens dacht: ‘Sh*t, ik wil ook iets met Black Friday!’

Resultaat? Een nacht doorgewerkt, halfbakken actie, en amper resultaat Sindsdien plan ik dit altijd op tijd. Veel relaxter én veel meer omzet."


Daarom is het slim om NU al na te denken over je Black Friday deal.


Veel ondernemers denken pas in november: “Oh ja, Black Friday… moet ik daar wat mee?” En dan is het vaak te laat.


Want een goede Black Friday actie zet je niet last-minute in elkaar. Je wilt:


  • Weten wát je gaat aanbieden

  • Op tijd je doelgroep opwarmen

  • En zorgen dat jij klaarstaat met een onweerstaanbaar aanbod


Daarom is nu hét moment om je actie te bedenken.


En ja, Black Friday is óók voor kennisondernemers. Want jouw klanten zijn dan juist extra koopbereid. Als jij niks aanbiedt, kopen ze bij iemand anders.


Ik heb zelf ook lang gedacht: Black Friday, dat is voor bol.com en grote winkels, niet voor mij. Tot ik het probeerde met een kleine actie op een van mijn trainingen.


In 3 dagen tijd verkocht ik meer dan in de hele maand daarvoor. Sindsdien weet ik: “dit werkt ook voor kennisondernemers."


Maar het is niet voor iedereen.


Niet elke ondernemer moet zomaar een deal eruit knallen.
In sommige gevallen is het juist slimmer om geen actie te doen.


Om je daarbij te helpen, heb ik een korte video voor je gemaakt:


“Wanneer je wel en wanneer je beter geen Black Friday actie kunt doen.”

Hi, ik ben Maaike Gulden 

We leven in een geweldige tijd. Internet en social media bieden geweldige mogelijkheden om jezelf online zichtbaar te maken en een groot publiek te bereiken, zonder enorm budget.


Iedereen kan mooie resultaten behalen, als je strategieën inzet die werken. Anders kan het je een hoop tijd en frustratie kosten!


Er zijn zoveel dingen die je kunt doen om je bedrijf te promoten, maar een dag heeft slechts 24 uur, en er is maar één JIJ!


Zelf leid ik een leven waar ik jaren geleden niet eens van durfde te dromen. Ik geniet er dagelijks van dat ik kan ondernemen op MIJN voorwaarden. Dat ik meer vrije tijd heb voor mijn gezin en prachtige reizen kan maken. En dat gun ik jou ook!