Page content

article content

Social Snacks dag op 16 maart 2017

Ben je overdonderd door alle mogelijke social media kanalen? Want behalve Facebook, Twitter en LinkedIn komen er steeds meer social media kanalen bij. Instagram, Snapchat, Pinterest en Livestreaming apps veroveren snel terrein. De populariteit van social media met foto- en videocontent groeit enorm.

Visuele content en (live) video zijn de toekomst

Instagram, Snapchat, Pinterest en livestreamingdiensten zoals Periscope veroveren snel terrein. Kan jij het nog allemaal bijhouden? De ontwikkelingen gaan razend snel, maar deze nieuwe social media kanalen spelen wel een steeds belangrijkere rol want het aantal gebruikers groeit explosief.

Instagram heeft inmiddels 3,2 miljoen Nederlandse gebruikers, Snapchat domineerde het socialmediavakgebied in 2016 en er zijn al 2 miljoen Nederlanders die pinnen

social-snacks-16-maart

Instagram en Snapchat zijn de snelstgroeiende social media

Donderdag 16 maart organiseer ik de Social Snacks dag in Eindhoven. Leuk als je erbij bent! Het belooft een leerzame dag te worden, met inspirerende cases. Na deze dag ben je weer helemaal up-to-date over de booming social media kanalen want de cijfers liegen er niet om.

Wegwijs op populaire social media kanalen

Met je kledinglijn de Amerikaanse markt veroveren met de inzet van Instagram of de meest interactieve gemeente worden door de inzet van Snapchat? Dat is pure realiteit want het social media landschap veranderd. Instagram, Snapchat, Pinterest en livestreaming apps zoals Periscope en Facebook Live veroveren snel terrein. En echt niet meer alleen onder jongeren, maar als volwaardige marketingkanalen.

Organisaties zoals PSV, Vodafone, Spookrider, gemeentes en de NOS maken hier succesvol gebruik van. Wil jij alle social media trends en ontwikkelingen bijhouden? Op 16 maart leer je tijdens Social Snacks in één dag hoe je de belangrijkste, nieuwe kanalen van dit moment strategisch inzet.

Praktijkcases van PSV, gemeente Almere en Spookrider

Spookrider verkoopt inmiddels een eigen skateboardlijn in Nederland en eigen kleding tot in in Amerika, met niets meer dan de inzet van Instagram. En Almere werd de meest interactieve gemeente op social media door onder andere Snapchat in te zetten. PSV fans kunnen via Periscope rechtstreeks vragen stellen aan hun favoriete voetballer.

Tijdens de social snack dag krijg je behalve praktische tips over Instagram, Snapchat, Pinterest en livestreaming apps, ook inspirerende cases hoe je deze social media kunt toepassen in jouw marketing- en communicatiemix. Er zijn praktijkcases van onder andere PSV, Gemeente Almere en start-up Spookrider. Ze vertellen jou in hoogsteigen persoon hoe zij deze nieuwe social media inzetten.

Social Snacks op 16 maart

Het maakt niet uit of je net start met een paar fans of dat je al een grote community hebt, want iedereen kan wel wat inspiratie gebruiken hoe je deze booming social media kanalen effectief inzet. Sprekers die ‘met de voeten in de klei staan’ gaan je voor in de trends en nieuwste ontwikkelingen, gecombineerd met herkenbare cases. Dat geeft jou de juiste handvatten om hier je voordeel mee te doen.

Social Snacks vindt plaats op donderdag 16 maart van 10.00 tot 17.00 uur bij Strijp-S in Eindhoven.

 

Comment Section

0 reacties op “Social Snacks dag op 16 maart 2017

Plaats een reactie


*