Zo zet PSV livestreaming in om fans te bereiken
Zo zet PSV livestreaming in om fans te bereiken
20 april 2017 
in Podcast
1 min. leestijd

Zo zet PSV livestreaming in om fans te bereiken

Live video is booming. Aflevering 11 van deze Social Talk staat helemaal in het teken van Livestreming. Ik interview Hanneke Jaanen, Coordinator Media van PSV. Deze club zet livestreaming in sinds maart 2015, toen Periscope net uit was. Wat zijn hun ervaringen met live video?

Livestreaming brengt fans dichterbij

PSV zet Periscope actief in vanaf het moment dat het gelanceerd is om fans dichter bij hun voetbalclub te brengen. Je hebt letterlijk je favoriete club in je hand en krijgt een kijkje achter de schermen waar je normaal niet komt. Inmiddels hebben ze daar ook Facebook Live en Instagram Live aan toegevoegd.

Ieder kanaal voor andere doelgroep

Maar hoe zetten ze deze verschillende livestreaming kanalen in? Bereikt PSV een andere doelgroep met Facebook Live dan met Persicope of de livestream van Instagram? En hoe pakken ze het aan? Wat is hun beleid? Je hoort het in deze Social Talk.

PSV en livestreaming - Hanneke Jaanen en Maaike Gulden - social talk - maaike gulden podcast

En verder?

Vergeet niet om je te abonneren op mijn podcast zodat je geen uitzending hoeft te missen. Je krijgt dan automatisch een melding zodra er een nieuwe Social Talk uit is. Ik vind het ook leuk als je me laat weten wat je van deze podcast vindt door een review te geven. Daarmee help je me bovendien om deze podcast zichtbaarder te maken. Heb je vragen of feedback? Of suggesties voor een onderwerp? Mail naar info@themarketingfactory.nl of tweet naar @maaikegulden

Over de schrijver
Ik help jou een succesvol online bedrijf opbouwen zodat je kunt ondernemen op jouw voorwaarden. Dat doe ik door praktische online marketing adviezen te geven die zorgen voor een constante stroom klanten. Die tips deel ik op een begrijpelijke manier zodat je het zelf kunt toepassen, zonder teveel gedoe.
Reactie plaatsen