Page content

8 Manieren om meer prospects te krijgen

Natuurlijk wil je uiteindelijk meer klanten, maar dan moet je wel eerst in contact komen met je potentiële klanten. Maar hoe genereer je nu meer sales leads of verkoopleads? Ook als je geen zin of tijd hebt om allerlei netwerkbijeenkomsten af te lopen en koude acquisitie te weinig resultaten oplevert? Hieronder volgt een korte lijst van zaken die je kunt doen zodat mensen zelf contact met je opnemen of informatie bij je aanvragen.Lees meer

In 2 stappen meer bezoekers naar je website

Als je een website of blog hebt dan wil je natuurlijk dat deze ook bezocht wordt. Zeker als je hiermee nieuwe klanten of extra inkomsten wilt genereren.  Nog beter is het wanneer je niet alleen meer bezoekers krijgt op je site, maar ook meer kwalitatief goede bezoekers die echt geïnteresseerd zijn in jouw dienst of product. Als je het aantal relevante bezoekers wilt verhogen, dan zul je mensen die je site bezoeken, moeten aanmoedigen om de informatie op jouw site ook te delen met hun vrienden.Lees meer

Effectieve promotie in 7 stappen

Iedere internetter ziet meerdere keren per dag advertenties op internetsites. Maar waarom klik je wel op de ene advertentie en niet op de andere? Als je doorklikt is dat uit interesse. Als je de advertentie niet helemaal vertrouwd of als het niet relevant voor je is dan klik je er niet op. In een hoog tempo groeit het aanbod van communicatiekanalen. Iedere dag worden we overladen met informatie. Bewust of onbewust filteren we daar de voor ons meest relevante informatie uit. Het wordt dus steeds belangrijker om met je promotie in te spelen op de behoeften, wensen en interesses van je doelgroep om zo de aandacht van afnemers te trekken. Massamarketing wordt steeds minder effectief. Het wordt steeds belangrijker om een band op te bouwen met klanten.Lees meer

Zakelijke Facebookpagina maken

Het aantal Facebookgebruikers groeit ook in Nederland razendsnel en daarmee wordt dit online sociale netwerk ook voor bedrijven steeds interessanter en relevanter. Facebook is een krachtig middel om je merk of bedrijf te promoten en klanten te bereiken want berichten kunnen zich op Facebook razendsnel verspreiden. Met onderstaand stappenplan maak je eenvoudig een zakelijke Facebookpagina.Lees meer

Tips voor een succesvolle Facebook bedrijfspagina

Facebook is uitgegroeid tot een van de meest populaire social media platformen. Ook steeds meer bedrijven maken gebruik van een fanpage op Facebook om hun doelgroep te bereiken en de dialoog met hen aan te gaan. Veel bedrijven bezitten deze pagina echter alleen omdat ze het idee hebben “dat het moet”. Dat is jammer want een goede Facebookpagina kan een enthousiaste en krachtige groep fans opleveren die ambassadeurs worden van jouw merk of bedrijf.Lees meer

Is een merk gebakken lucht?

Een sterk merk is een fundament voor een sterk bedrijf. Een merk is veel meer dan alleen een naam met het bijbehorende logo. Het roept ook associaties op, de dingen waaraan klanten moeten denken als ze dit merk zien. Zie je Douwe Egberts dan denk je aan “gezelligheid”.Lees meer

Verhoog je aantrekkingskracht voor jouw doelgroep

Kun je in een paar zinnen omschrijven welke doelgroep je bedient en welke unieke beleving of oplossing je die doelgroep biedt? Een doelgroep bepalen is lastig. Zeker als je een startende ondernemer bent die nog geen vaste klantenkring heeft. Als je enthousiast bent over jouw product of dienst wil je die het liefst aan iedereen verkopen! Toch is het belangrijk om je doelgroep goed af te bakenen. Het maakt reclame en promotie campagnes een stuk eenvoudiger.Lees meer

Pagina 38 van 39« Meest recente...102030...3536373839