Page content

Zelf je grootste Facebook fan

Facebook heeft in Nederland al meer dan 6 miljoen gebruikers en dit aantal groeit nog steeds. Ook het aantal bedrijven dat een zakelijke Facebookpagina aanmaakt, neemt alleen maar toe. En terecht. Doordat mensen deze pagina “leuk gaan vinden” en fan worden, bouw je een netwerk op van ambassadeurs die jouw merk of product gaan promoten, gratis en voor niks.Lees meer

Trigger de bezoekers van je website

trigger bezoekers van je website

Internet is een vluchtig medium. Een bezoeker besluit in een paar seconden of hij wel of niet op je website blijft. Een mooie website is dus niet voldoende.

Hoe kun je ervoor zorgen dat je de aandacht van een bezoeker langer vasthoudt dan die paar seconden. Hoe kun je er dus voor zorgen dat hij op je website blijft en niet meteen weer weg klikt.

Lees meer

De eerste indruk telt

Bij iedere sociale gelegenheid kun je maar één keer een eerste indruk maken. Of het nu om een netwerkborrel, een sollicitatiegesprek, een presentatie, een afspraak met een belangrijke klant of om een ontmoeting in de kroeg gaat. En die eerste indruk is meestal snel gevormd. Binnen een minuut hebben anderen al een oordeel over je gevormd. Dit geldt ook op internet. Mensen komen voor het eerst op je website of met je in contact via social media en hebben dan een eerste oordeel over je.Lees meer

8 Manieren om meer prospects te krijgen

Natuurlijk wil je uiteindelijk meer klanten, maar dan moet je wel eerst in contact komen met je potentiële klanten. Maar hoe genereer je nu meer sales leads of verkoopleads? Ook als je geen zin of tijd hebt om allerlei netwerkbijeenkomsten af te lopen en koude acquisitie te weinig resultaten oplevert? Hieronder volgt een korte lijst van zaken die je kunt doen zodat mensen zelf contact met je opnemen of informatie bij je aanvragen.Lees meer

In 2 stappen meer bezoekers naar je website

Als je een website of blog hebt dan wil je natuurlijk dat deze ook bezocht wordt. Zeker als je hiermee nieuwe klanten of extra inkomsten wilt genereren.  Nog beter is het wanneer je niet alleen meer bezoekers krijgt op je site, maar ook meer kwalitatief goede bezoekers die echt geïnteresseerd zijn in jouw dienst of product. Als je het aantal relevante bezoekers wilt verhogen, dan zul je mensen die je site bezoeken, moeten aanmoedigen om de informatie op jouw site ook te delen met hun vrienden.Lees meer

Effectieve promotie in 7 stappen

Iedere internetter ziet meerdere keren per dag advertenties op internetsites. Maar waarom klik je wel op de ene advertentie en niet op de andere? Als je doorklikt is dat uit interesse. Als je de advertentie niet helemaal vertrouwd of als het niet relevant voor je is dan klik je er niet op. In een hoog tempo groeit het aanbod van communicatiekanalen. Iedere dag worden we overladen met informatie. Bewust of onbewust filteren we daar de voor ons meest relevante informatie uit. Het wordt dus steeds belangrijker om met je promotie in te spelen op de behoeften, wensen en interesses van je doelgroep om zo de aandacht van afnemers te trekken. Massamarketing wordt steeds minder effectief. Het wordt steeds belangrijker om een band op te bouwen met klanten.Lees meer

Pagina 38 van 39« Meest recente...102030...3536373839